
698
бо тако бысть изъучен
волъшвением и кознеми
сотонин, яко ничтоже ин преже
его не сумняся к диавольскым
замышлением и злодеанием
славен, кумиры бо хотяше
творити. И в огни валяяся, не
ожигашеся, на въздусе летяше и
от камениа хлебы творяше, змий
бываше и в злато прелагашеся,
дверем затвореным и завертом
отворяше, и железны узы
съкрушаше, на вечерях идолы
всякими страстьми предстояти,
творяше сосуды, сущаа в дому,
самым носитися на службу
творяшеся, носящим невидимом,
стены многи пред собою ему
устрояше, яже глаголаше, душа
умерших суть. Многих же
отравника и прелестника его
обличити прикладаше, пременив
себе, после же пщеванием
веселием, вол заклав и напитав
я различными, и неудобь
исцелитися, и бесованием
прелагашеся. И ина множайша
створи служаща ему бесом, тем
не точию себе во ины образы
человеческых же и скотных
якоже преображаше, их же
хотяше, да то же творяше.
Ибобылнаучен волхвованиюи
козням сатанинским, какникто
инойдонего. Не сомневался,
так как (был) диавольским
замышлениеми злодеяниями
славен, ибо кумиров творил, и в
огне валяясь, не обжигался, по
воздухе леталииз каменья хлебы
творил, змеембывали в золото
превращался, двери затворенные
и запертые отворял, ижелезные
узы сокрушал; на вечеряхидолов,
всякие страстипредставляющих,
творил, и сосудам, сущим в доме,
самимноситься на службу творил,
как бы кому-тоносящемуих,
невидимому; тенимногие пред
собою устраивал, глаголя, что
этодуши умерших.Многиеже
как отравителя ипрелестника его
обличить пытались, ноизменяли
(этомнение) после празднеств,
когда, волов заклавинапитавих
различно, так, чтоневозможно
(было) исцелиться, в (тоже)
бесование прелагались. Ииное
множайшее творилприпомощи
служащих емубесов, и с их
помощьюне только себя виные
образычеловеческие и скотские
преображал, (но) что хотел, тои
творил.