
660
Павел от Едеса въсхищен
бысть на облацех на
Успение Святыя богородица.
Ивъзыде до третьяго
пояса звезднаго, и узре,
яко об он океана и самаго
рая, слыша глаголы
неизреченны, и пениа
аггельска и апостольска.
Нецыи же глаголют, яко
елико от апостол не быша в
Иерусалиме, вси на облацех
приидоша. Но Дионисий
Ареопагит, быв ту, не
глаголет сего, понеже по
некоему смотрению прежде
исхода Ея събрашася.
Никто же бо бе от апостол
преставися до Успения,
токмо Иаков Зеведеов, брат
Иоаннов, и сего уби Ирод
Агрипа. И к сему Гаию
оклеветан бысть Пилат и
в Рим приведен. Исей в
толикую напасть впаде, яко
самому ся ему погубити.
Жидов же на болшая мятежа
увратишя, имже и мнозе
убиени быша римляне.
ПавелизЭдессы восхищен
былна облакахнаУспение
СвятойБогородицы. И взошел
до третьегопояса звездного,
и виделна ту сторону океана
идо самого рая, и слышал
глаголынеизреченные, ипение
ангельское и апостольское».
Некоторыеже глаголют, что
никтоиз апостоловне был в
Иерусалиме, все на облаках
прибыли. НоДионисийАрео
пагит, будучи там, не глаголет
сего. Посколькупонекоему
известиюпрежде исходаЕе
собрались, иниктоже из
апостоловне преставился
доУспенияЕе, толькоИаков
Зеведеев, братИоанна, кото
рого убилИродАгриппа.
Ик томужеГайем оклеветан
былПилат, и вРимприведен.
Исей в такуюнапасть впал,
что самого себя погубил.Жи
дыже на бóльшиемятежи
совратились, в которыхи
многие римляне убитыбыли.